screaming no no no no..

Hejsan!
Idag skulle jag då först till min husläkare för att få tid till sjukan, men visst fan är där stängt när jag och pappa kommer dit! Så vi blev hänvisade till olympa kliniken men dit kund evi bara komma mellan 10-11 så ja jag bev tillbaka skjutsad till skolan var där till halv tio sen kom pappa och hämtade mig, vidare till olympia kliniken så fick jag typ vänta i 1 timme för att komma in, väl inne tog det aknske 5 min sen blev ajg vidare skickad till lasarettet. Jag hatar att man måste gå till sin husläkare först för att få omma till lasarettet suger gör det verkligen! Jag och pappa in till lasarettet som ligger precis bredvid olympa kliniken typ, så ja självklart var det nästan 5 timmars väntetid, så tillbaka till skolan ytterligare en gång. Han med vårt bro arbete iaf, så jag och krille buggde typ hela vår väg till bron, vårt företags namn är blondieochkorresAB :D Efter skolan gick jag hem, tog på mig myskläder,hämtade mamma och upp till sjukhuset igen, sen satt jag och mamma där i tre timmar innan jag fick komma in tll en läkare, där inne fick jag redapå att dom ska öppna upp min läpp för att rensa bort allting som är där... Jag blev typ likblek i ansiktet och doktern såg typ det direkt han bara har du feber, jag bara ehuum nej så bara fick mamma berätta allting, jag hatar verkligen att ajg ahr sån fobi för allt som har med sprutor,blod och sjukhus att göra! Jaja nu blir det en mysig hemmakväll med familjen, imorgon får jag väll ta och hitta på något skoj :)  Fick nyss reda på att min farmor hade gått och trillat, slagit i huvudet :(


fule bild på mig ocg suss ^^



pusspåer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0