this time

hejsan everybody!

Igår var det till IH skit tidigt med sara, kollade SM najsnajs! Men sen stack hon typ hem så var jag där med andra ist så stack väll hem vid lite över fem. På kvällen blev det sen tjejkväll myspys, skulle egntligen sovit över hos mallan, emn ajg orkade inte upp tidigt så jag drog hem idag fick mig en skön sovmorgon! Ska även dit ikv och kolla på dom så får hoppas nu att dom vinner för då är dom vidare i steg 5 trevligt värre! Jaja men man får väll ta och hitta på något nu på förmiddagen ( mellan 1-3), så kanske lite plugg blir fallet dårå. Ska iaf starx göra v mig det sista..



Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Annika

Men schnygging ! :D <3

2009-01-27 @ 00:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0