you´d better lie low

Tjaao!
Idag var det upp mega tidigt, skulle till ih och kolla på hm ( helsingborgs mästerskapen) i fotboll med malin,claudia och sara. Efter ett tag kom även danni och bonnie så efter vi hade kollat klart typ till ett så drog vi till donken och krängde oss feta, själv satt man med kniv ochgaffel o dela sin hamburgare, råkade kasta pommes på en liten kille så hans mamam blev skit sur på mig WOPS!  När vi käkat klart gick ajg med sara för att ta bussen, så åkte jag till min mormro å hjälpte henen som jag gör varje fredag, så gullig jag e ist :) När jag var färdig där åkte jag hem å typ efter 1 timme frågar sussi om jag ska med och träna så in i stan och payade 100 fucking kronor för att få gyma :O Jaja dom drar av det sen när jag köper kort men iaf.. Nu har ajg precis käkat och ska snart kila in i dushen, har ont o hela min kropp ffs puuuh, emn  det är skönt tycker jag :D Imorgon får vi se vad det blir av det vi bestämde..... HOPPAS


mina vänner är underbara!



pusshaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0