I know you want me, you know I want chhaaa...

tjääää

idag är det torsdag och klockan är tjugo över fem. Sitter här i vardagsrummet och tråkar. Vaknade vid halv åtta idag för felix skulle iväg och jobba, så fick gå upp med han sen kunde jag så klart inte somna igen när han hade gått, så det blev upp och löka lite sen ut med min lilla vove. När jag var klar cyklade jag ner till mallan och tänkte chilla där lite, efetrsom vi inte kunde dra till playan i det fina vödret pga jag brände mig som satan igår. Ute hela dan plus att jag var vid rydebäck hela kvällen och solen tog fortfarande då, inte bra alls men mysigt var det! Iaf malin hade helt andra planer, och snäll som man är följer man dom. Så vi stack upp till mig och så bytade jag om så tog vi bussen till väla för att leta bekinisar. Självklart hittade vi båda två det, jag hittade till och med två stycken vilket var kanon bra (y) Om en timme ska jag kanske cykla med malin till deras träning enbart för att jag har tråkigt, ikväll ska jag sen vara med älskliing!



ändå ganska gullig puss jag ligger inne med ^^


pusspåeeer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0