One pair of candy lips

hej allalalla!


jepp dag sex på sommarlovet helt underbart! Idag har det faktiskt till och med varit hyfsat väder får hoppas på att det blir bättre men det är alltid en början med lite solsken på himlen. Idag har jag först varit i stan med lilla karolin rosenbusken för att fixa en sak till henne, efter det cyklade jag vidare mot mallan, men innan dess in om heden där älsklingen min var och jobbade iihhh, blir alltid lika glad av att se honom! Stannade där i runt 10 min sen hem till malin då som sagt, och självklart satt jag och nörda hennes sims 3 i typ 2 timmar. Sen blev det grillat käk där med min andra familj hedinarna och sen stack jag o malin ut lite, träffade lite folk. Tillsist hamnade vi hemma hos lilla mig ute på min terass med datan och här sitter jag fortfarande kvar, ganska mysigt att sitta här ute faktiskt men det börjar bli lite kallt nu... Imorgon blir det stranden om det är bra väder med sara sen vidare till min älskling o va med han wiiee!!!



alla som säger att jag är lat, ni kan fan slänga er i väggen! Jag har varit grymt duktig och cyklat hela denna veckan vart jag än har varit slå det!!



pussheeejje <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0