a dream to change the world

hejsvej igen!

Japp, då har jag och pappa varit i göteborg och det var juh la gött derå! Bilköp blev det också då den ska pappa hämta på måndag. Nu blir det inte automatare längre så jag o min bror har nu även  en bil vi kan övningsköra med vilket är satans najs. Har förövrigt haft en mysig dag med min pappa, glömmer ibland hur grymt lika jag och han är i både humor, temprament och typ allt. Haha men efter att ha försökt att ringa in till någon radio kanal typ 1000 ggr bara för att inte shlagerlåtar skulle vinna rix top 6 klockan sex så var jag påväg att bli kopplad och då blev jag svin rädd för att jag skulle komma med på radio så då la jag på fort som fan! Känner mig nu även ganska pigg så imorgon blir det skola igen sen till mormor, efter det hem sen ska jag va med felix :)

EN VECKA KVAR SEN ÄR DET PÅSKLOV! WIHOOOW



loveu dady <3

Kommentarer
Postat av: Annika

sockersött ! :D

2009-03-27 @ 23:49:48
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0