missing you

hej o hopp!

jag uppdaterar enbart för att annika tvinga mig till detta och vem vill svika den filuren heller?
Idag är det då torsdag och vi är lediga från skolan pga kristi himmelfärd, var även ledig igår, och så är vi också imorgon, riktigt najs! Dagen har bestått av lite solande, sen har jag varit med min lilla annika som jag inte träffat på ett tag och vi gick och köpte glass och satte oss i solen och myste lite. Nu ikväll har jag varit hos en kompis i Ödåkra och badat jacuzzi med lite folk vilket var helt okej. Klockan är nu 01.06 och jag är mega trött och ska lägga mitt huvud på kudden och sova tills halv tio imorgon när jag ska upp och iväg till mormor. Efter det blir det gymet sen hem och vänta på min älskling som har varit i småland i två dagar. Så imorgon blir det bara till att vara med min saknade felix hela daageeen, wiiiie! <3



felixfelixfelixfelixfelixfelixfelixfelixfelix

pussheej <3

Kommentarer
Postat av: Annika

thiiiiih ! I dag behövde jag inte bli besviken i alla fall :D Jag ska fan rota efter mumselimumsbitar hemma hos dig ! Jag ska hitta din dagbok LOL! :D <3

2009-05-22 @ 13:06:34
URL: http://oinky.blogg.se/
Postat av: Anonym

du&felix, ni är världens sötaste tsm :)

2009-05-24 @ 15:41:46
Postat av: jennifer

heeej söta jonna!:)



du har en as bra blogg;)



2009-06-20 @ 22:40:58
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0