cause I adore you

om 20 minuter går min buss, så det får bli ett snabbt blogginlägg!

Igår blev det då först att hälsa på skolan. Ååå blev super glas över att se min förra mentor susse och jag kan ju garantera er över att hon blev minst lika glag, ´gulliiigt. Sen blev det att vi stod och pratade med olika lärare i 40 minuter. Efter det stack jag hem till mallan igen, käkade lite där sen bar det av till tandläkaren. "lagade" ett hål sen bokade vi typ 3 nya tider till plus att ajg ska dit där ett antal ggr till efter det... döda mig! När jag var klar där körde papi mig till älsklingen min och så gick vi och handlade mat på willys och åkte sen hem till felixs mami. Där gjorde vi super duper mega god mat, iiiih. Sen vid sju kom pappa och hämta oss för att vi skulle nanna hemma hos mig, mysis!

Idag fick jag slita upp felix ur sängen, awe vi var mega trötta.. Sen tog han bussen till skolan och jag skulle till ortopeden och tömma min knöl. Hehe kan inte påstå att den blev tömd direkt. Men nu är det iaf säkert att han opererar bort skiten nästa gång så jag verkligen får bort den, tacka gud för det. jag var tillbaka till skolan vid lite i nio så han med en del av spanskan. Hade även matte med vår cp lärare och samhällskunskap där jag och carro ska skriva om brats, typ najs?

Nu är klockan 15.06 och min buss går om 14 minuter, ska ska springa och ta på mig lite träningskläder sen bär det av mot friskis där jag ska träna step med lollen! blv lite långt inlägg iaf xD

För övrigt har jag och min underbaring 7 månader idag!! Love him! <3




pusshejee<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0