Dissapear

  • Fredag: Först bar det av till skolan. Blev två lektioner, idrotten var inställd vilket inte var helt fel hihi. Blev hem och duscha sen göra sig i ordning. Vid fem tiden han annika också kika in om och hitta lite gulliga clothes i min garderob. Vid halv åtta mötte jag upp Josse och Becka vid ramlösa station och satte oss på tåget mot sofia i gantofta. Blev fest där, tack för det! Synd att det sluta som det gjorde :/ Hade i alla fall det najs.

 

  • Lördag: Puuuuhh!! Det enda jag kan säga när jag vaknade bakis och skulle upp till skolan... Blev att dra sig upp, hälla i sig vatten och proviva och lite huvudverkstabletter. Sen fixa sig så man såg hyfsat fräsch ut på med kläderna i med en klementin i munnen och sätta sig på bussen. Höll förövrigt på att dö på föredraget vi skulle kolla på i skolan från 09-10. Efter det stack jag ner med några från klassen till donken och käkade frulle där. Efter det hem och sen till min snuttis. Vid 4a tiden stack jag ner till ga hallen med Ellan, Kevin, måns och kollade på 93/94 tejernas SM. var hemma igen vid sex tiden, käkade och åkte och hämtade snutte och sedan hem till honom igen. Nannat hos honom inatt myssiiis!

 

  • Söndag: Felix väkte mig vid nio kill me hehe. Vi la kvar och myste lite sen gick vi upp och spelade tv spel. Kan ju säga att vi stängde av det lika fort som vi satte på det, JAG SÖG RUMPA! haha! Sen gjorde vi toast  och hoppade efter det in i duscheriet myyyssiis. När vi var klara körde dom hem mig, de skulle typ till väla och sånt och jag hade myskläder på mig. Så jag vägrade att följa med! Ville inte heller att de skulle sitta pch vänta på mig i bilen när jag bytade om för jag vet själv hur lång tid det tar (a). men ångrar mig nu för jag saknar min snuttis jätte mycket vilket suger!


Ikväll blir det myspys och sovis med malin ellan och claudia hemma hos malin. Imorgon blir det upp hufsat i tid ( studiedag) för att besöka min gamla skola som jag saknar som F A N och min gamla klass! Inte så att jag inte trivs med min nya eller något det gör jag.

Men mina bästa vänner finns i min gamla klass, de känner mig innan och utantill, det är helt enkelt en trygghet och de har alltid varit en självklarhet för mig att se dem varje dag och jag saknar det jätte mycket! Det är inte lätt att lämna några man har gått med i över 10 år och vissa ända sen dagis. Det är bara ett band man har till varandra som jag aldrig kommer få med någon i min nya klass.

Wooops, blev lite långt inlägg. Skyller på att jag inte skrivit på ett antal dagar sry!!

buhu tandläkaren imorgon också kom jag på baajjs..


du är underbarast älskling, finns ingen som dig <3

pussspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0