Does it take your breath away

hej alla underbaringar!
Söndag idag vilket betyder skola imorgon, blö. Idag vaknade jag iaf upp med min bebis bredvid mysis! Men det var bara upp och hoppa för att kl 10 skulle jag vara hos min mammas kompis man i rydebäck som skulle hjälpa mig lite med matten. Fick iaf lite saker klarare för mig. Sen blir det väl till att plugga mer matte imoron sen får man väll hoppas på G på provet. Hatar att det ska gå så jävla kasst med den nya matteläraren, palla sikta på G när man vet att man kan högre... Om ett tag ska jag iaf börja röra mig mot bussen som ska ta mig till IH med malin, ska kolla på sussi där när dom möter åstorp. Efter det blir det ner på julskyltningen i stan med malin.

Annars i helgen har jag väl inte gjort särskillt mycket. I fredags efter skolan var jag med malin, gick lite på stan emn vi stack hem lika fort för jag mådde skit och kändes som jag skulle svimma när som. På kvällen stack jag sen hem till felixsnuttis och ´nannade över där. Igår blev det väla med mami och moster i några timmar, handlade lite julklappar och en tröja till mig själv.

nej nu måste jag fixa mig så jag hinner! Saknar min cp bice unge F! :( <3


sötiiisar

PUSSHEEJJJE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0