LOVE IT!

jonnis är glad nu, för hon är hemma och idag är det fan ta mig inget jävla pluggande, SÅ JÄVLA WONDERFUL! Har pluggat nu sen i söndags tills igår och jag är helt slut och är redigt trött på skolan för att jag vet att skiten inte är slut och jag har typ mega mycket kvar innan det är jullov buhu. Som sagt jag har inte uppdaterat pga att jag har pluggat satan i det sen igår slutade jag halv fem och efter det stack jag hem till min snuttis och sov där. Idag slutade jag vid tjugo över tre och befann mig klockan fyra hemma hos mormor. Städade och sånt fick mina pengar plus fika hihi. Jag tror min mormor har kommit på värsta taktiken för att få mig att stanna kvar en liten stund till så att jag sitter ner och pratar med dom.
Jo, varje torsdag när jag kommer springer antingen mormor eller morfar till maxi och köper massor med fika, för då vet dom att jag kommer stanna ett litet tag till. Vad kan ajg mer säga än att jag är och har alltid varit mormor och morfars flicka? (a)

En sak till, titta vad som kika in i min brevlåda idaaaaggg!! 
 


wiiee, min och malins julklapp till varandra!! :D

pusshheejjje<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0