What kinda dream is this...

underbara sovmorgon, och äntligen ordentligt med sömn efter två nätter med nada sömn. Eller jag har drömt en jätte knasig dröm, om att jag var handikappad och ja jag tror inte ni vill höra alla detaljer! Vaknade iaf vid runt 10 märkte direkt att jag inte var öm i kroppen längre (förutom ärmen då) och jag hade heller ingen feber, bara mini huvudverk. Jag har faktiskt varit ganska flitig idag, gjort hela min enelska läxa förutom en punkt för det hittade jag ingen fakta om (core?!?), sen varit ute med min lilla voviiee, sen ätit frulle och även glott tv och datan tihhihi. Nu vet jag fan vad jag ska hitta på. När pappa kommer hem ska han få hjälpa mig med kriminologin för jag kunde inte sätta dom på dem brotten jag valde och han kom hem vid typ 8a igår och då mådde jag inte särskillt bra så då orkade jag inte ta det med honom. Ikväll blir det väl typ tv och duschen. Imorgin är det då skola och sen ska jag träna kibox på kvällen med ellan!


*räcker tungan* (thea)


Min förra hund Jackie, awee :( <3

pusspåeerr <3


Kommentarer
Postat av: annika

awe <3

2009-11-04 @ 19:11:58
URL: http://oinky.blogg.se/
Postat av: sune

haha thea är så söt! :) hon är en rolig vovve :)

2009-11-09 @ 06:50:16
URL: http://nimshy.blogg.se/
Postat av: Jonnis

iknow hon tar ju det bästa från mig?! (;

2009-11-10 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0