run this town

hade nyss en vild diskution med mina päron om vad vi ska ha för gardiner i vårt varm gråa kök. Mammas förslag var RÖTT!? Vem fan kan få ihop röda gardiner i ett varm grått kök, jag fick liksom panik och vår vilda diskution gick igång, men seriöst rött, hur illa kan det bli? jävligt mycket tantvarning på den, får be moster komma hit så hon kan stå på min sida... Jag som vill ha lila gardiner suck...

Dagen började idag med att jag försov mig i en timme vilket innebar att jag var tvungen att fixa mig, ta på mig kläder och äta frukost på 20 min, alla som känner mig skulle säga att jag då hade kommit ungefär 1 timme försent till skolan då också, sengångaren själv på morgonen! Men fan inte idag, till och med 3 min innan bussen skulle avgå stod lilla jonnisen färdig och fin på busshållplatsen! I´m proud of myself!

Förövrigt hade jag en lektion i skolan idag vilket var samhällskunskap, sen var jag nere på um och fick nya p-piller och sen käkade jag och mina flickor även på mezo. Jag har varit riktigt duktig idag bara ätit nyttigt som jag har lovat mig själv att göra. Höhö jag och malin ska inte äta godis på 1 månad, och jag lovar att jag inte kommer klara det. Efter skolan åkte jag hem till min underbara snutte tutte lutte felix. Kollade typ på film, duscha och lagade mat myspys <3

Nu ska jag plugga på spanska glosorna tills imorgon, sen är det nattinatti!



i taket lyser våra sjärnor :)
jonna <3 felix


pusshaajje <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0