I aint nothing but tired

förlåt då malin, men min dator segade som fan igår och nu fattar jag varför,
 tre likadana inlägg men nu är det gone, puss malin!

Japp blir ett litet inlägg idag med. Jag blev äntligen klar med min samanfattning av historian som tog forever att göra fifaan. Dagen idag har väl varit ganska seg, hade spanska och sen matte prov där jag fattade nada. Hade typ gått igenom hälften av vad som fanns på provet och sen typ massa annat skit plus att jag fick hjärnsläpp. Så jag kan ju inte säga att jag förväntar mig not toppbetyg på det provet direkt. Som tur var va det inte bara jag som fatta 0,00000 så hon kan väl ta och tänka om hon är så jävla bra lärare som hon tror, HATAR HENNE, LÄR DIG SVENSKA! Sista lektionen var det iaf samhällskunskap där vi gick igenom det sista inför provet biiice, kommer faila som fan!

Efter skolan gick jag ner med min snuttis till stan och skulle fixa busskort till honom. När det var klart det bar det av home och jag var väl hemma vid 3 tiden och sen dess har jag suttit med min historia, suck...

Nu ska jag strax äta pastasallad med grilladkyckling mumsfilibabba :)


pussiis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0