I´m not easy to please

det var helt sjukt så ful jag blev på det modell för en dag, man kan ju iaf säga att dom levde upp till att det var halloween med min horsminkning!

Det började med att jag och malin kom dit vid kvart i fyra och skulle då få håret fixat och så skulle dom sminka oss. Så jag satte mig då och började med håret och ville få det lockigt. För det första hade hon ingen locktång så då bad jag som stora lockar, men vad fick jag jo korkskruvar? För det andra hade hon inget hårspray så det la ner som en slickad katt på mig MUMS liksom... När jag väl sen kom till sminket bad jag om lite sotade ögon, men det blev kruella d vwill sminkning eller hur det stavas. Jag var inte sotad utan helt jävla svart målad, tillskillnad från malin som bad om precis samma sak av en annan tjej och fick en fin sotning. Det slutade med att jag och malin gick ut och skulle byta om och stod och dog åt varandra som vi såg ut! Sen var det dags att gå ut och fotas, blev väl en del bra bilder men in my as att jag köper 10 bilder för 1600kr?

Efter plåtningen  bar det iaf av hemåt. Har haft kalas hemma hos oss för min bror men nu är det endast mormor,morfar och emelie (min brors flickvän) kvar som sitter och myser med oss. Snart kommer även felix och jonathan hit så får vi se ved som händer ikv, ska tvinga med mig malin om vi ska ut någonstans tihii.

Är iaf nysminkad och fin så jag ser normal ut igen, skämdes fan av att sitta på bussen med det!!



pusshejje<3

 


Kommentarer
Postat av: annika

FÖRLÅT NU, FÖRLÅT, FÖRLÅT

men i told you soooooo!

DU BARA "NEEEEEJ"

men joooo !

okej inte kul .. men jag sa ju det! (a) <3

2009-11-01 @ 15:14:07
URL: http://oinky.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 16:21:59
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0