just let it be

klockan är då fem nu, om en och en halv timme ska jag befinna mig hemma hos min farmor och Pali i Ödåkra och äta middag för min "farfar" Pali fyller år idag, har dock ingen aning om hur gamal han blir. Idag vakande jag upp hos min älskling, stack till honom igår efter att ha tränat kicknbox med NEGERellinor, kan ju säga att jag har träningsverk idag i mina armar och vader. I alla fall ville felix sova mer när jag vaknade så jag satte på filmen Closer som jag somnade till igår kväll, den var väl ganska bra. Vid 2 tiden åkte vi in till stan och skulle gå runder lite bara, kollade jacka och skor till min snuttis men hittade inget. Vid halvfyra tiden så kom Felix mamma och pojkvän in till stan så åkte vi och fikade på city gross av alla ställen, tihi men det var gottis. Nu är jag hemma och håller på att göra v mig lite så smått innan vi ska åka om 1 timme samt letar lite kläder inför morgondagen när jag ska vara modell för en dag med malin honey, ska bli lite smått roligt! Efter den modellsaken ska jag hem och ha kalas för min bror som fyllde år för typ 10 dagar sen så det blir god mat två dagar i rad nu. Pali lagar alltid underbar mat så nu ska jonnis bli tjockis! :)



pussheeejje<3


Kommentarer
Postat av: emoboy92

Du är fan alltid snygg !

lycka till :*



(hahahah du vet vem jag är)

2009-10-30 @ 18:53:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0