just remember

yes! Hade inga lektioner idag, känndes ganska meningslöst. Undra vad jag sa imorse till felix: - ska vi inte skolka vi har inga viktiga lektioner?... Men vi stack dit ändå typ en halvtimme sena, men det visade sig att vår mattelärare som vi hatar hade ställt in lektionen från ingenstans wonder why? Sen hade jag spanska men skolkade från den, vi skulle kolla på film vilket jag inte orkade. Så jag stack ner till stan med carro och mona och lunka runder lite i stan. Vid ett tiden var jag hemma och har sen dess suttit vid datorn.

Vid halv fyra ska jag ner till mormor, sen blir det att jag åker in till stan och tränar ska förmodligen spinna. Det blev inte sist för det passet var inställt. Kan förövrigt knappt gå på mina men för jag har sån jävla träningsverk i baksidan eller så har ajg strekt mig, det gör skit ont och jag kan inte strecka ut mina ben så det ser sjukt fult ut när jag går. Hoppas det försvinner efter lite träning idag!


pussheejje <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0