take me away, a secret place, a sweet escape

japp då var det måndag igen = skola...

Tänkte berätta lite kortfattat om min helg för er som vill veta. I fredagskväll stack jag ut med mina underbaringar och åt på mezo eftersom vi inte bokat bord på haket, tihi. Vid nio tiden började vi röra oss hem mot ellinor där vi tänkte kröka lite, men eftersom att jag hade en fruktansvärd huvudverk orkade jag inte med det och drog mig hem till felix vid runt 10 tiden. Har för övrigt bott hos min snutte hela helgen iprincip. I lördags hade vi 6 månader, och jag kan inte säga mer än att tiden har gått sjukt fort! Tihi, jag och älskling gjorde inget speciellt men vi hade det myspys som vanligt ändå. I söndags var jag hemma vid runt tre tiden och satte mig då direkt och skulle göra samanfattning till samhällskunskapen, gick dock ingen vidare direkt. På kvällen var jag sen inne i stan och mötte upp min moster för att gå och kolla på min mami i slottshagskyrkan där hon skulle ha gospel konsert med någon snubbe som var riktigt duktig på att sjunga, han är typ känd men kommer inte på hans namn?... I alla fall konserten var jätte bra, jag tycker det kan vara mysigt att sitta i kyrkan ibland det känns typ fridfullt på något sätt. Sen efter det var det hem och plugga vidare sen nattinatti.

idag var det då skola som vanligt på måndagar. Vi var på bio och kollade på filmen Boy A som var riktigt bra! Förövrigt har dagen varit riktigt slapp ända tills jag kom hem och satte mig och pluggade som vanligt, samhällsprov imorgon och jag fattar ingenting.

Nu ska jag kila ner och kräva mat för att jag är mega hungrig, kom nyss på att mamma är på kören och att pappa är sjuk så det blir antagligen att jag måste fixa käk själv. Japp det är lika med ingen mat för min del för det är alldeles för jobbigt att göra det plus att det blir ändå äkligt om jag ska göra det så lika bra att skita i det.. Nu ska jag gå och känna mig bortglömd...



pusssheeeeje<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0