AGAIN AND AGAIN

jadu, då ligger jag här hemma igen med datorn på magen och en fruktansvärd mensverk KUUUL!
seriöst jag får damp, aja min p-piller är snart slut så får väll ringa så jag kan få nya och även andra så jag slipper denna skiten, det gör biiceont i min mage.. Missar inte särskillt mycket i skolan ändå lite svenska bara sen filmen på engelskan så inte särskillt mycket. Tänke slå en signal till mormor strax också och fråga om jag kunde komma tidigare så felix kan komma till mig efter skolan och mysa, vi har 5 månader idag iiiihh :) jag kom även hem från en weekend i Rügen i söndags, var där med min släkt på mammas sida och firade morfars 70-årsdag! jag har kan bara säga en sak om rügen, DÄR ÄR SJUKT FINT! Riktigt mysigt och där vi bodde i Binz var jättefint hotellet la precis nere vid havet och strandpromendaden, det var jätte mysigt att gå där på kvällen och strosa bland stånd och restauranger. hihi :)

lägger upp lite pics från helge, dock finns det inga bilder på mig för jag sprang runt och fotade hela tiden! (;


mami och moster

papi o jag

pappa o mormor

mamma,mormor,moster,morfar

papi

mami o papi <3


saknas dock tre pers till på bilder som var med på
resan men har typ bara 3 bilder på dom :)

pussheeej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0