I'm hanging by a moment here with you

hejsaan gullepluttar!!

jag tycker jag är lite duktig som skriver i min kära blogg! Idag gick jag då till skolan fast jag mådde skit illa imorse men det ordnade faktiskt upp sig under dagen, väldigt skönt får jag säga. Skoldagen började med att vår lärare tord inte dök upp, så vi sprang runder i lite olika salar och kollade vart han va, men vi kunde inte hitta honom. Efter drygt 20 minuter tog jag och carro tummen ur röven och kilade ner till expeditionen och där fick vi fram svaret varför han inte hade kommit, han var ledig.. Så iväg och letade upp en annan mentor som fick öppna klassrummet så vi kunde jobba lite med vårt arbete iaf. Så det var vad vi gjorde fram tills maten, inte särskillt kul men vi har inte långt kavr nu på vårt arbete, finemang!

Efter vi käkat stack vi och skulle ha idrott, vi hade fotboll vilket var SKIT KUL! Kände mig för en gångs skull lite duktig när jag fick in två mål på en 5 minters match, tjohhoooow. Slå det haaaa? Riktigt roligt med en klass som brinner för idrotten och att ingen klagar på att dom tycker det är tråkigt eller har dumma anledningar för att inte vara med, love it!

Nu ikväll ska jag käka sen ska jag va med felix, och imorgon ska jag nog dra och kolla på malins match när hon spelar sund cup. Sen på kvällen ska jag och felix mysa hemma hos mig. Har köpt hem räkor och kräftor och vitlöksbröd, tvinga honom att äta det för jag har inte käkat det än, och snart är det försent! Söndag blir det nog till folborna och kolla när gabbe och dom spelar sm, få tillbaka lite memories. Kan vara ganska roligt ibland :)




gullig bild på mig och annika när vi fjöntade oss med mina ansiktsmasker ^^

pussheeeejjee<3


Kommentarer
Postat av: annika

aaawe babe, du är så gullig !

hahahah ser helt retarderad ut ! :D<3

2009-09-20 @ 01:00:09
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0