all because of you

dagens skoldag är avklarad. Har dock inte gjort något vettigt sen jag kom hem från utvecklingssamtalet. Hade tänkt att plugga på dem två timmarna mellan skolan och utvecklingssamtalet men jag och andersson pluggade typ i 30 min (skrev ner verben och snackade) sen spelade vi skit gubbe resten av tiden typ. hehe. Och nu vägrar jag att plugga, top model kl 20.00 sen 21.00 är det hollywood fruar och det kan man ju inte missa? Får bli plugg i sängen kl 22.00 tills jag somnar med spanska skiten i händerna...

resten av tiden när jag kom hem har jag spenderat framför tv:n med en film som jag satte på när jag kom hem medans jag käkade och det blev helt enkelt att jag fastnade i den och sen var kl helt plötsligt lite över sju och nu är jag ju här och top model börjar om 15 min så knappast lönt att plugga émellan.

önska mig lycka till på spanska provet! hehe

                                                                                                                                   
                                                                                                                                           pöss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0