i´m good

nu chockerar jag nog halva min bekantskap..
som alla vet har jag inte tränat på ett antal månader och skit mat och annat jox har flödat genom min mun på väg till min matsäck mycket och ofta! Men nu har jag hållt mig borta från godis i över en vecka. Dock har jag tappat bort min partner på vägen som inte pallade mer, men har trots allt hittat en ny. My lovely boyfriend. Så tills den 1a november kommer jag vara fri från badfood! Är väldigt impad av mig själv faaktiskt hihi. Har sprungit nu båda dessa två dagarna denna veckan och sitter med en enorm träningsvärk just nu.
can´t wait for tomorrowm undrar om man lär ha träningsverk!?!?
För att uppdatera er lite så ska vi till norge om 2 veckor och vandra i glaciärerna och grotter osv. Är skit spänd inför det! Så imorgon hämtar min dady mig efter plugget så drar vi och handlar allt jag ska ha, vilket är en del.. mössa, vantar, trosor, underställ, pannlampa, kängor och fleice (?) eller hur det stavas.
Ska anmäla mig och lolle på dans imorgon också, reggeaton. we like


Såg malins lilla träd om vad hon vill göra i sitt liv, så såg jag afrika där mitt allt. Så kom jag att tänka på de små negerbarnen och min framtida lilla neger bebiiis. Vill dit typ och va där i någon månad o typ hjälpa dem och sånt.. fatta vad najs det hade varit...

JAG VILL JAG VILL JAG VILL



kisses


Kommentarer
Postat av: Ellinor

WOOOW, du bloggar!!!!!

2010-09-02 @ 14:42:47
URL: http://kadaniik.blogg.se/
Postat av: Malin

Agree with the above!!

2010-09-02 @ 22:12:53
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0