amazed

sorry för dålig uppis.

Dagarna har spenderats till jobb och som idag shopping. Mellandags rea idag ju så jag, mina päron och amanda begav oss till nova lund precis som alla andra lundabor. Men fick bytat en klänning som jag kom på att jag inte vill ha som nyårsklänning och vad fick jag tillbaka!? ett äckligt tillgodokvitto som gäller i 10 år, eehhhr pallar inte sånt. Sen fick jag även bytat mina skinnbyxor som gick sönder och fick ett par nya sådanna. Hittade sen även en sjal och en tröja. Men imorgon blir det dock köpenhamn med Lollen så får se vad jag hittar där.
Kvällen idag spenderas hemma hos mallan med henne, lolle, claudia och jesper, så käk nu sen kilar jag!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0