take it off

Nu har jag och papi varit iväg och köpt gran samt att jag har köpt den sista julklappen för detta år!! Nu är det julstämning på hög nivå, nu fattas bara min lilla halmgris på mitt golv. Får nog komma upp en bild på honom här på bloggen så ni får se hur fin han är! Ska nog även ge honom namnet Pyret så får han ersätta Pyret från julkalendern. Min alldeles egna Pyret... ♥

Nu ska pappa snart fixa käk sen blir det ut till Rydebäck och kolla på Amanda när hon har sin dansuppvisning, ska bli skit kul att se! Imorgon börjar jag halv ett för att ha engelska där vi ska glo på film och samt efter det ha religionskunskap. Härlig dag? Jadå!

pussiis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0