today is the day

Dagen idag har som sagt spenderats i malmö med ella och amanda a. Tyvärr var malmö sjulkligt dött idag så det blev en väska, två ringar och en tröja till min dansuppvisning nästa helg. Det jag allra helst hade velat hittat hade varit en nyårsklänning så hade man kunnat släppa den ångesten, men det hittades såklart inte! Har redan tvingat mamma till att åka till nova lund på lördag och hittar jag inte där så får det bli köpenhamn, allt för en klänning. En sak till jag har panik över är min dansuppvisning nästa helg. Min klädsel ser fucked up ut och den ska jag dansa i imorgon på sista genomgången. Aja, får väl säga hej och visa min gulliga mage...
Sista tiden av denna dagen har spenderats på donken med ellan,malin o claudia och nu blir det tvn för att se top model och hollywood fruar. Efter det välkommnar jag min säng starkt!



kiss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0