Catch my fever

jävla solarium jävel! Jag och Annika var och sola innan här uppe på Ättekulla, så kan man liksom ligga två i samma. Så bara mitt i allting lägger saken av?! Så vi stod där och försökte pilla med maskinen så att den skulle funka igen, men självklart gick det inte. Så det vara bara att klä på sig igen och kila hemåt igen.

I helgen har jag väl inte gjort särskillt mycket. Typ tränat, varit med älskling och kompisar osv. Fick iaf en extra ledig dag i och med att vi var lediga i fredags. Nu i veckan har jag inte så fruktansvärt mycket ännu. Engelska prov på onsdag eller torsdag plus att jag ska bort med mina stygn nu denna torsdagen, tjohoow! Då ska jag slita med mig snutte och gå och simma i stan. Annars blir väl denna veckan lika tråkig som alla andra skoldagar.

Kan ju meddela att jag fick mvg i sp-intro kursen och på mitt krim-prov. I´m goooood!

pussheejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0