nervous

okej, jag har sagt till alla att jag inte är speciellt nervös, men börjar bli det som fan nu. Men jag hatar sprutor och jag får alltid jävligt mycket panik när det väl gäller så vi får väl se hur detta kommer att gå. Tänkte slänga in en bild på min finfina knöl som ska bort imorgon och visa före resultat och hur det ser ut efter operationen. Dock är detta från en annan gång innan jag sög ut ledvätskan, vilket jag har gjort 3 ggr. Dock har den växit lite mer nu och blivit högre och fortsatt växa på sidan.




önska mig lycka till typ

pussheejje<3


Kommentarer
Postat av: Malin

känner mig som ett as, hade verkligen ingen aning om att du skulle operas.

Hopps det gick bra för dig sötnos, älskar dig

2010-01-14 @ 22:30:37
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0