you remind me

kändes som det var fredag igår. Men nej, det är söndag och imorgon blir det skolan. Nu i veckan blir det hemtenta, engelska prov, 150 sidor i engelska bok, komma på vad jag vill ha för individuellt val osv. Tillkommer alltid något extra. Min helg har jag mest spenderat med min älskling. I fredags myste vi bara sen igår blev det för fest hos ellan och sen  drog vi till rydebäck till någon stolle där, fett mycket folk men det var najs. Idag vaknade vi vid 10, kollade på tv och latade oss som vanligt. På eftermiddagen ick vi och handlade lite bara. Nu ikv hade jag tänkt plugga men det iter jag inte. Får väl lägga mig i tid och läsa ett antal sidor på engelska boken.


pussheejje<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0