ride with me

okej måste bara berätta om mitt senaste dygn!
Igår jobbade jag från 12-21, och under dagens gång fick jag reda på att de laget felix hade anmält till åhus beachhandboll sög, så han undrade om jag kunde vara med och hjälpa lite. så jag sa ja för skoj skull. Så efter jobb tog jag bussen hem, slängde på mig nya kläder, packade vad jag behövde och slängde mig på näste buss mot ramlösa station. Därifrån tog jag tåget till kristianstad.
Väl i kristanstad 00.04 träffade jag en sjuk felix som hade kräkt ett antal ggr, MYS... Så det var bara upp till felix kompis lägenhet och nanna kudden. Uppstigning skedde idag kl 07.30 (precis som om jag inte har sovit lite de senaste dagarna när jag jobbat) för att sedan inta frukost på mc. När vi var klara kilade vi i världens skruttigaste bil till åhus. Väl där började det självklart PISS REGNA vafan är det mellan mig och väder guden igentligen!?
Så ja ut i regnet och spela gjorde vi ju, och felix mådde sämre och sämre och alla blev kallare och kallare tills vi stod och hackade tänder. Vår sista gruppspelsmatch var vid 3 och klockan var då halv 12...
Och efter att ha fete förlorat de två matcherna, fryst som små gnur så satte jag och felix oss på tåget hem.
HAHA ganska fail allt ihop, men jag kan ju säga att jag har aldrig skrattat så mycket på plan som jag gjorde de två matcherna, för fy fan vad dålig man kan vara på handboll!

hehe, japp och nu är jag hemma igen. Nyduschad och fräsch.
Ikväll blir det krök hos kevin, så ska snart käka och invänta carro sen bär det av ner till malin för fixning.



pöööss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0