a beautiful day

hemkommen från en skön dag på gröningen med ellan och moa. Började väl cykla dit vid tjugo i elva och befann mig på gröningen hel. Sen blev det bara att slänga ner handduken i gräset och sola i några timmar med ett antal dopp emellan, HÄRLIGT! vid 2 tiden började jag trampa med min kära cykel hemåt för att mina ben började få små fina utslag som jag brukar få av solen, så nu sitter jag här hemma efter mina 2 trampade mil ungefär, är nog lite mer. Känner mig hyffsat duktig iaf. När pappa har fått tummen ur röven ska jag spöa skiten ur honom på skip-bo, måste få upp talangerna inför turkiet ( 4a dagar kvaaaaar!! ) sen koppas jag på att min fisunge felix tittar in här om nån timme hihi.

vill även tacka sussi för en underbart mysig och rolig kväll hemma hos henne igår. Vi firade hennes 17 års dag hemma hos henne och jag och malin gjorde en väldigt fin tavla till henne med massa minnen på oss och köpte lite smink. Kul att hon blev glad för tavlan. Blev lite avundsjuk själv, skulle vilja ha något sånt att hänga upp på mitt rum, så grymt kul att ha!

nu ska jag sluta pladdra, men cheka in min snygga frilla istället!







"mitt hår är naturligt rakt"

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0