i´ll be there to make you mine

fan vad länge sen jag uppdaterade bloggen.. Kan göra en snabb genomgång sen sist:

Torsdag 27/5- Sjukanmälde mig från de två självstuderande lektionerna vi hade och åkkte till malmö med caroline. Hittade dock inte vad jag ville ha men blev en kjol och ett par shorts. När vi kom hem stack vi direkt till dunkers typ för att kolla på alla bal nissar som stod där så fina och fixade, vilket fick mig att längta nåt så fruktansvärt tills det är min tur!
 

Fredag 28/5- Blev skolan fram till lunch då jag stack till stan med ellinor ett tag. Efter det blev det att pappa hämtade oss i stan för att sedan ut på väla samt att han hämtade ut min efterlängtade ed hardy bikini till mig som inte satt su super duper mega bra som jag ville att den skulle sitta... biiice.. Senare stack jag hem till mormor och morfar och grattade min mormor på födelsedagen! Senare på kvällen blev det kina mat och sen hem till mitt hjärta och nannade där ♥



Lördag 29/5- Blev upp ganska tidigt och ut och kolla på cykel, som sen blev min. Sedan fort hem och duscha och på med kläder för att sedan hämta upp felix och ut och äta med mormor och morfar med flera på restaurang. Myspys blev det och gott med! Senare på kvällen blev det gröningen med Lollen och Kevin.



Söndag 30/5- Blev plugg med mera, ehum sege dag?

Måndag 31/5- Beach handboll med klassen på fria bad kulkul! Kom till a-slutspel men åkte ut direkt i 8-dels. Sen blev det direkt hem och dusch snabbt, på med kläder och sen körd till mc på statena för jobb intro. Det gick bra och fick med mig alla saker hem, kan bara säga en sak, ser ut som skit i dem! fifaaan. men det kommer nog bli kul att jobba där, vet några till som ska börja och alla verkar mega trevliga! nannade hos babe.

Tisdag 1/6- Idag! Ja skolan fram till tolv sen fram tills nu har jag suttit och skrivit ett engelska arbete och snart ska jag försöka plugga in lite svenska ord som jag ska kunna tills imorgon. Nu ikväll kommer älskling så han får väl förhöra mig lite på mina ord.

Ja, imorgon ska allt det sista in i skolan. Så jävla underbart!! Imorgon blir det även tandläkaren och läsa igenom alla papper osv för på torsdag smäller det, ska på min första jobb dag och samt på onsdag. de ska lära mig allting då så jag måste kunna hamburgarna tills dess! Sen på lördag vad jag har förstått så ska jag jobba självständigt, haha awesome! Så mellan 17-22 på lördag så står jag och steker era hamburgare på statena hehe.

ska kila byyye ♥

Kommentarer
Postat av: annika

jag saknar dig !

2010-06-01 @ 21:20:13
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0