byyyyyyyyyee

för er som kanske inte vet så försvann hela min novell som jag skrev för någon vecka sedan, så ja jag har väl haft ett tag på mig nu att skriva om den men har liksom inte haft lust till det när skriva sagor är det värsta jag vet. Men idag klagade min Svenska lärare på mig ännu en gång så när jag kom hem satt jag mig ner och skrev typ en sida på den, inte klar men en bit iaf! Lite senare stack jag ut med annika och gick en runda, men eftersom att hon har nationella imorgon så blev den inte så lång men ändå mysig så här framåt kvällskvisten när solen har börjat titta fram och molnen dratt sig iväg. På vägen hem hörde vi dock hur mathilda och ida (två ungar som jag passat väldigt mycket i mina dar) var ute och hoppade stuttsmatta eller hur det ny stavas, så vi kunde bara inte hålla oss från att gå in. Så där blev vi ett bra tag tills de skulle käka. Har saknat mina små töser! Eller små kanske jag inte ska säga längre, om man jämför med när jag började passa dem för 9 år sen ungefär så är dem väldigt stora nu!
Som detta tex: " Jonna jag brukar säga I love you till min pojkvän och vet du vad han svarar då? I love you to". Och då kom självklart min fråga, brukar du pussa på honom då?.. Då förväntade jag mig typ ett svar som " men ööö är du äcklig eller"... Men fick i stället till svar "ja, hallå klart jag gör, många ggr varje dag". Fick mig en snarar chock, i den åldern var allt jag brydde mig om killbasiller och försökte någon kille göra något så var det ööööö!! Aja ska dra mig nu
för ikväll blir det iaf tv tittande, först top model och sedan hollywood fruarna.

Imorgon blir en lite kortare dag eftersom att vår lärare är borta sista lektionen, men ja jag tackar och bugar.


mina söta flickor på stranden med mig i sommras!

Nu måste jag kila puss ♥


Kommentarer
Postat av: annika

med dig i somras ? du glömmer mig en hel del bitch ! :O

2010-05-17 @ 20:50:28
Postat av: jonna

anni också!

2010-05-17 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0