good for you

min dag har bestått av skola med matte där vi fick damp på läraren, spanska där jag hade muntligt np, samt engelska där jag hade muntligt np. Om vi säger så här så gick spanskan åt helvete och engelskan helt okej faktiskt. Jag är inte så dålig på det som jag tror! Efter det blev det hem till mormor och morfar där jag städade, fick money och fikade. Efter det in till stan igen, solade sen träffade jag annika en snabbis innan hon skulle jobba sen hem again. Skulle egentligen tränat små flickorna ikväll men jag har valt att inte göra det mera pga. jag fick jobbet på mc så vet jag redan nu att jag inte kommer att ha tid för det så ja. Nu ska väl jag ner till mamma och kolla vad hon har köpt till min nyfödda nästkussin Iris som vi ska till på lördag. Imorgon blir det school på förmiddagen sen mys med some girls innan vi drar vidre på fest senare på kvällen.


how cute

puss ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

näääjs rubrik snygging ;)

2010-05-11 @ 21:50:52
URL: http://lindesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0