knockout

fortaste skoldagen på länge! två lektioner historia och sen idrott där vi sprang cooper testet sen var det hem. Väl hemma blev det solstolen i en timme drygt innan solen gick i moln alldeles för länge. När jag väl skulle gå in sen upptäcker jag att en geting har smygit sig in i huset och går därför att hämta en tidning för att döda den med. när jag sen kommer tillbaka in till köket ( där jag hittade den från början ) för att döda den så ser jag inte den och blir skit skraj så jag börjar backa bakåt ner i hallen för att jag ska kunna se den tydligare. och rätt vad det är dycker den upp mitt framför nyllet på mig nästan, sen slutar det med att ajg skriker som ett djur och springer in på toaletten och låser in mig så att den inte ska kunna ta mig. Ja, där satt jag tills mamma kom hem...

Nu är jag nyduschad och skulle egentligen på kalas hos min nästkussin maja idag men känner inte mig så pepp på det, och nu lär jag ju inte hinna. Ikväll får jag helt enkelt fixa eget käk och sedan mysa lite. Imorgon blir det förmodligen stan och sen på kvällen fest.

btw, hittade deta lilla gulliga klippet på annikas blogg. På filmen är det mathilda (den svenska tjejen) som jag brukar passa som sjunger om naturen, så söööt!
 http://www.helsingborg.se/templates/SchoolStandardPage.aspx?id=84341&epslanguage=SV


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Äh, knappt söta!

2010-05-22 @ 03:19:12
URL: http://kadaniik.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

2010-05-22 @ 03:34:50
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0