perfectly

snart dags för käk och sedan hem till min älskling som ligger hemma och är halv sjukis. Får hoppas på att ahn känner sig piggare imorgon för då är det dags för läger från sönd- onsd. Antingen blir det höör eller ystad. Hoppas dock på Ystad med polisen! Hade annars en mysig kväll med mycket käk och mys med flickorna. Festen/kröket var väl sådär, antagligen för att jag var sjukt jävla grymt trött. Så jag och carro blev hämtade vid lite över 12 och kilade hem till henne och la oss i sängen och snackade i 2 timmar innan vi somnade skönt! Idag blev det upp och duscha osv. Sen vidare till väla för att inhandla en till långärmad tröja. Blev sedan hämtad av moster och vidare för att träffa min nyfödda nästkussin. SÅ SÖTIIIS! Nu på eftermiddagen har jag packat mer. Ska kila ner till käket nu!

slänger upp tre bilder för det var det enda jag fotade igår..


carro


jennie

alex


jag och ellan var också med men ja inga fler bilder togs så...

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0