soulsister

hade det trvligt på festen och vid halv två tog jag felix och louise bussen hemåt. Dock åkte jag och felix hem till hans mamma för där inte är någon hemma och däckade där till en film. Idag vakande jag av att ellan smsade och sedan ringde mig, så jag satt och snackade lite med henne och väckte felix samtidigt. När han sedan vaknade myste vi lite och sen tvningade jag iväg honom för att köpa frukost till oss pga. att husets kyl är väldigt tom utan någon mamma i hushållet. Så tills frukosten var klar så la jag och hade det mysigt framför tvn. Efter frukosten myste vi lite till framför tvn och vid två tiden tog jag bussen hemåt och stack in om ellan och hämtade mina stuff. Eftermiddagen har spenderats till datorn och lite matte plugg. Nej nu ska jag käka och sen försöka koncentera mig på min no uppgift så jag får den ur vägen tills denna veckan!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0