there´s so many ways to love you

ååå fan att hif var tvungna att förlora... Men jaja första förlusten måste komma någongång ju. Ligger just nu i sängen och orkar fan inte plugga in replikerna till pjäsen som vi har redovisning på imorgon, eller hur man säger. Som tur är ska jag vara berättaren så jag kan läsa innantill, men ja man ska ju helst kunna kolla upp lite ibland också. Men ja, känner jag min klass rätt så vet jag redan nu vilka som kan replikerna, vilket är typ två pers. Och resten tänker som jag, alltså att det blir skit bra att ha papper imorgon. Förövrigt har jag tränat idag för första gången på evigheter känns det som. Gick väl lite si sådär. Svartnade på ögonen två gånger precis som om jag skulle svimma och det blev typ svårt att andas, kände mig inte trött på den fysiska delen, skit skum känsla i alla fall. Men körde på så gott jag kunde i typ 50 min tills det svartna skit länge så jag var typ tvungen att avbryta. Efter dte kom pappa och hämta mig och sen var det vidare hem och duscha, käka och sen glo lite hif. Och för er som aldrig tror på mig när jag säger att jag har lockigt hår egentligen, så har ni ett bildbevis här!



puss♥


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Prima min vän! Det är bara att kassera plattången och satsar satan på lockar. Pussis

2010-05-16 @ 21:24:45
URL: http://kadaniik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0