who says

ett nationellt avklarat denna veckan, och fan vad bra det känndes! Känns surt nu att vi har haft ett jävla miffo till matte lärare de första månaderna nu i 1an som förmodligen kommer göra att mitt betyg i matte A blir ett skruttet G som jag kommer sitta och lipa över i resten av mitt liv. Har en glädjande nyhet till vilket är att jag fick MVG i kriminologi, hur underbart!? Super nöjd över mig själv, för det var fan inte många som fick det och han var skit sträng i betygsättningen. Nu ska jag försöka ägna lite tid till spanskan så jag kan någonting tills imorgon i alla fall. Sista skiten denna veckan, förutom muntliga redovisningen på fredag i historia, men det löser sig alltid på något sätt, ändå bara g uppgift.


fint grön/blått idag, underbart

vad sägs om en dusch jonna, och spanska plugg senare?
SVAR: (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0