wonderful

ganska skön dag idag faktiskt förutom min fina försovning i 1 timme! Kom i tid till skolan iaf men ja har inte gjort något speciellt där faktiskt. Efter plugget blev det ner och träna med Älskling, Christoffer och Thomas, körde crosstrainern ett litet tag och sen blev det ben och mage för hela slanten. Mina ben börjar faktiskt bli starka igen wihoo. Efter träningen drog jag hem till Felix mamma och myste lite med snutte där. Passade på att duscha och käka lite glass. Sen var jag duktig och lekte lite mamma och damsuga och diska efter de små pojkar som var där i helgen (felix mamma jobbar i småland för tillfället så hon är inte hemma). Annars snaggade jag felix helt och lekte lite först och skrev in ett J i håret på honom och lite annat busigt. Vid halv sju kom min dady och hämtade oss och körde hem felix till sig och mig hem. Nu sitter jag här och har ätit och funderar på att gå och lägga mig i tid idag och kolla på någon mysig film att somna till. Imorgon blir det skolan och sen hem och plugga lite kanske.


PussPuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0