you are my angel

hemkommen från julskyltningen, jag är iskall! Har i alla fall strosat runder och myst nere i stan med felix. Träffade på en hel del folk och sen gick vi även inom ellinor och kollade på henne ner hon stod som hårmodell på Ivan Selemba eller vad det heter. När jag och felix frös så mycket att vi inte stod ut längre satte vi oss på bussen hem. Jag hade fett med tur. Min buss (2an) skulle gå 10 min efter 1an som felix skulle ta såm jag satte mig på samma buss som felix. Vilket då innebär att jag egentligen måste gå en bit längre än om jag tar 2an, men när jag väl kom till Ättekulla så skulle den fortsätta som linje 2! Så jag satt kvar på den och kunde åka hela vägen till min hållplats, så najs!

Imorgon blir det skola. Efter det ska jag snabbt till donken och skriva på papper och sen blir det tillbaka till skolan igen för att gå på extra matte. Efter skolan blir det direkt hem och PLUGGA! KUL MÅNDAG!


pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0