Ain´t no reason

hemma från minilumpen och en dags festande. Och om jag ska beskriva minilumpen så räcker det nog med att säga, never again! Annars var jag ute med Linn med flera igår. Var typ över allt och ingenstans och efter att ha missat sista bussen så fick jag ta 219 till ramlösa och sen gå hem vilket tog 45 min, tack kalle för att du kollade fel! Skulle egentligen haft extra matte med vår matte lärare idag, men det blir inställt och vi ska hem till henne imorgon istället och räkna. Så istället väntar jag på att min kära Annika ska bli klar sen ska vi ut i det fina vädret på en fin pw! Ikväll blir det dessutóm grill mys med mina fina tjejer!



pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0