perfect for me

då var alla hemgångna efter kalaset. Fick jättefina paketer, bäst var endå mormor som hade gått och köpt mitt favvo strössel. Dessutom hade hon lagt det i en vinetta förpackning (glass kartong för er som inte visste) sen la strösslet där i, min mormor hon är söt hon! Annars har jag fått vara barn underhållare, gick in på bolibompa på nätet och sen satt jag och Elin och spelade gissa bajset hela kvällen. Nu ska jag snart nanna, efter 4 timmars sömn inatt känner jag mig inte fullt så pigg längre som jag gjorde i morse. Så ska ta in några sömn timmar sen är det bara till att ställa sig och jobba 8 timmar imorgon!


jummiie, fick bli mitt godis ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0