so fly

vaken sedan 9. Sovit drygt 4,5 timme inatt, dock känner jag mig pigg! Kan bero på att det är fint väder ute och att det var solens strålar som fick väcka mig! Gårdagen bestod av frukost på stan med lolle, rundvandring på stan, små firande av malin, städning, jobb och sedan fest. Idag blir det till att städa klart mitt rum och sedan plugga lite och ikväll ska vi ha kalas för lilla mig som blir 18 på måndag, hihi!
Nej men om man skulle fortsätta fixa sina speglar som pappa sa att jag skulle tvätta med nått medel igår. Men det blev ju bra, ser ut som någon har stått och dratt tandkräm över speglarna... Så får fixa det nu, pumpar chris mhina på högsta och njuter!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0