i´d never loved someone like you

nu är jag vaken och pigg! Gårdagen blev super lyckad (var på överraskningsfest för en kompis) och hon blev mega glad när hon kom in och alla stod där! Kvällen bjöd sedan på god mat och trevligt sällskap, mys! Idag har jag dock svin ont i min ena skinka för jag trillade i Filippas trappa som är MEGA brant och trappstegen är sånna så man ifår nte plats med hela fötterna  på trappstegen direkt, och där trillade självklart jag och hoppade med röven ner på vart enda trappsteg tills jag var nere på golvet, AJ säger jag bara!
Idag ska jag spendera dagen i sängen fast att jag vet att jag kommer vara super rastlös om sådär två timmar så jag antar att jag kommer hitta på något senare. Kanske tvinga ut päronen för att leta hylla till mitt rum eller något...
Imorgon blir det annars skola vid halv 1 till tio i 2 (dans) och sen är jag ledig på tisdag, hur najs?

pussiiis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0