I wanna see what you got in store

vaknade runt 8a imorse av att de skulle byta fönster här hemma. Efter det vaknade jag ett antal ggr av att de borrade samt över att det var svin kallt i hela jävla huset! VEM FAN BYTAR FÖNSTER MITT I VINTERN!? Dessutom väckte mamma mig innan för hon var tvungen att gå ut med hunden och så bad hon mig att gå ner för killarna behövde hämta mer saker och hade då åkt iväg och för att det inte fanns fönster kvar på två fönster??!! Så ja jag gick ner och satte mig i soffan, men va fan killarna kom inte fråns efter 1,5 timme.. Asså helt seriöst det är minusgrader ute, är de dumma i huvudet? jag fryser som en idiot i detta huset ju! Så jag och mamma får typ hänga på mitt rum. Han ena verkar vara nybörjare också för han kom upp på mitt rum innan för att kolla hur mitt fönster satt, what the fuck liksom??? Får väl se hur detta går, men en sak är säker! Om de ska fortsätta i detta slöa tempot lär de inte vara klara idag, herreguuuud!

daaaaammmppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0