monday morning

försöker just nu ignorera det faktum att klockan är över 12 och att detta innebär att det är måndag den 10 januari vilket innebär skola för min del om exakt 9 timmar och 50 minuter. Det är ungefär den tiden jag har spenderat till att sova varje natt detta lovet. Så inatt får jag kanske sju timmar skulle jag gissa på, eftersom jag inte lär somna på sisådär en timme. Tok förlite för att jag på något sätt ska vara pigg imorgon och ändån lär jag dra ut på tiden tills jag ska sova ihopp om att förlänga mitt lov lite till. Ångest kan man också kalla detta.
Får väl tacka gud för att det enda som står på mitt schema imorgon är drama och dans, najs måndag? Yes, I agree!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0