there´s not a thing that i would change

Idag har jag varit en duktigt flicka! Började dagen med 50 min powerwalk, åt frukost och vidare till skolan för en lektion med dans. Vidare ner till knutan för att spärra mitt borttappade busskort och fick ett nytt samt att jag fixade busstidtabell till mormor som hon har tjatat om i 100 år! Dessutom har jag precis lagat mat till mig själv, hur bra är inte jag? Allt jag har ätit idag har varit nyttigt så jag är mer än nöjd, nu ska vi bara försöka hålla uppe det här med bra mat OCH träning...
Kvällen spenderar jag förmodligen med mallan och lolle, får väl se vad vi hittar på. Imorgon är vi iallafall lediga och jag ska vara och klippa mig vid halv 4, underbart! Nu ska jag fortsätta glo på tv och sitta inrullad i min gossiga filt!



puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0