you rock my world

inser just nu att jag borde sova nu om jag ska vara pigg imorgon samt att min tv lär hålla mig uppe minst en timme till vilket innebär att mitt sömnintag inatt kommer att bli drygt 6 timmar. För väl på något sätt försöka vara pigg imorgon och ta in dem timmarnas sömn nästkommande natt. Imorgon blir det skolan för min del samt att jag sen ska hämta ut iphone saken och köpa ett paraply. Råkade nämligen ta min brors kompis paraply till skolan idag men glömde skiten på bussen (ovanligt för att vara mig, eller inte) så jag får väl ersätta det...
Annars blir det till att göra power point till min eng. redovisning samt putsa till min No inlämning lite också. Men ska väl glo vidare på tvn nu och hoppas på att jag slocknar förr eller senare..

pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0