replay

har lyssnat ihjäl mig på låten i nedstående inlägg idag, kollade på texten och videon innan och kunde inte hålla tårarna tillbaka! Nog med det. Har förövrigt varit hos mormor och blev klar där vid 2. Dagens roliga var att jag missa min hållplats påvägen hem ( tog 1an mot stan för att byta vid miatorp till 2an). Var fullt inne i min egen väg och kom på mig själv med att ha glömt hoppa av några sekunder innan dörrarna stängdes vid nästa busshållplats. Slängde mig ut i alla fall och gick tillbaka för att gå till 2an. Har annars skrivit klart inledningen till SoS arbetet samt börjat lite på engelska inlämningen. Ska äta något snart sen är det sista gången på zumban idag! buhu!!
Ska lyssna på låten nån gång till sen maaat!



puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0